Thursday, August 27, 2009

KEPUTUSAN SURVEY

Assalamualaikum wbt.

Seramai 27 orang yang telah menjawab Survey tempoh hari. Terima Kasih banyak2 dari pihak Admin. Tetapi bagi Admin, 27 orang tu takde lah ramai pon kalau nak dibandingkan dengan semua exSmachian 99 dulu kan.

Jom kita tengok keputusannya…

1) Jantina

gender

**bagus semua ‘set boys’! lebih ramai dari ‘set girls’ nih.

2) Anda ExSmachian99?

2

*Jawapan utk other option: sains mache

3) Berapa kalikah anda membuka website ini dalam seminggu?

3  
**terima kasih kepada sorang tu yang bukak blog ni lebih dari 10x. cayalah!

4) Untuk apakah anda membuka website ini?

4

*other option: jawapan - tak tau

5) Adakah anda rasa website ini memberi info kepada anda?

5

*other option: ntah, xde gambar menarik, lupa nak bukak, orang malas nak bukak

6) Apakah pendapat/pandangan anda tentang website ini?

6

7) Nyatakan pendapat anda bagaimana nak menarik lebih ramai exSmachian yang lain / pengunjung lain datang ke website ini..

8i
8ii
8iii

*nama aku terpaksa hitamkan ya!

Sedikit komen dari Admin:

- paling aku setuju adalah:- SEMUA SMACHIAN99 KENA UPDATE BLOG INI, JGN HRP KAT ADMIN JE.

yes betul. contributors ada kat bawah tu, tapi semua tak de masa nak update blog ni. sama jugak mcm aku skrg ni, kalo harapkan i sorang je mmg tak sempat. For example, Anuar selalu jgk emailkan gambar utk diupload ke dalam blog ini, aku memang takde masa yang lebih sekarang utk berbuat demikian. Sekadar taip2 sikit2 macam ni boleh ler lagi. so thats y ler tak de gambar2  latest @ menarik kat sini.

so harapannya, kepada sesiapa yang ada gmail, sila emailkan gmail address anda ke smachian99@gmail.com nanti aku add sebagai contributors.

kadangkadang ada juga cerita-cerita terbaru @ gambar2 terbaru yang orang lain selain dari Admin/Contributors tau, tetapi tak kongsikan bersama.

jangan risau sekiranya anda yang baru ingin menjadi contributors taktau cemana nak update blog ni, kami akan membantu anda.

kadang-kadang aku jugak terpikir, aku dah bagi idea @ ‘jalan’ mcamana kita semua boleh berhubungan dengan mewujudkan blog ini, so aku pon mengharapkan idea dari kalian jugak lah utk menjadikan blog ini lebih menarik.

- kalau nak beli domain pon, aku harap biarlah BERBALOI dengan duit yang keluar utk beli domain itu & utk renew domain itu tiap2 tahun. kalau setakat macam ni je sambutan, sangat2 tak berbaloi & membazir kan?

- Wujudkan group di facebook. bagus cadangan tu. aku boleh jugak ‘tolong’ wujudkan group tu, tetapi mungkin tidak boleh aktif sangat sebab aku pon ada FB account & sangat lah aktif jgk kat situ. so boleh ke log-in to 2 accounts on the same time? kalo sesapa tau, bagitau ye! ye aku betul taktau.

- Nak bagi hadiah kepada chatter terhebat? Apakata kita tukar, bagi hadiah kepada PEMBERI IDEA @ CONTRIBUTORS yang banyak sekali buat entry. Lagi bestt kan?

- Sape ada NUKLEUS? aku punya suda ilang daa.. kalo ada, & kalo boleh Scan, sangat lahhh bagus.

- Tentang update & letakkan gambar2 terbaru kat blog.aku dah pernah mintak latest pict memasing dengan family @ secara solo, tapi macam biasa NO RESPOND!

- link payah nak ingat? huhuhu. nak cemana lagi senang? aku rasa paling senang la tu menunjukkan kita exsmachian99. tambah .blogspot.com je kat blakang, terus masuk ke blog ni. atau ada idea apa nama senang lagi? sila maklumkan ya!

- Oh ya! psl Nuffnang ads. boleh storikan skit kat aku? emailkan aku kenapa ia menipu melayu? yes, seriously aku taktau psl ni. outdated kah aku?

- LAST BUT NOT LEAST, betul seperti kata seseorang di atas, “CUMA BIASOLAH BUDAK2 NI KURE KOMITMEN AKU RASO” – aku pon rasa gitu jgk.

sekian wassalam.. :)

No comments: