Tuesday, October 7, 2008

selamat bertugas kembali!

selamat kembali masuk ofis kawan-kawan sekelian. tapi macam biasa la aku mood tak dok la nak keja. mood raya masih menguasai minda, jiwa & raga ku. owh. taktau la bila mood keja nk recover balik. hehe.

majlis kawen set2 ni aku tak gih pon. so sori to suhaida, joseph, payeh & fazwe. bukan tokse gi, tapi komitmen lain kat rumah banyak lagik. actually aku nak g wedding suhaida 4hb tu, tapi disebabkan aku tidak berapa nak sihat, so aku batalkan saja niat nak ke sana. TAPI, MUJO jugok aku tak gi, ore kato 4hb tu dah start jem kan kat mache. huu patut la aku sakit perot tetiba sabtu tu. ada hikmah ghupenya.

bercerita pasal jem, aku & husband telah mencari nahas kerana sengaja bertolak lewat2 dari Jerteh. kami bergerak pukul 1pm ari Ahad dari Jerteh, dan sampai di KL pukul 1am. cukup 12jam kami di atas jalan raya, dengan kelajuan paling maksima di tengah-tengah hutan gua musang-kuala lipis 30km/j.

**belok oghat aku duk dale keto 12jae. aishh.

***sapo2 ado pics kawen set2 ni, oyak la ke mana2 admin yg tertera d belah bawah kanan anda utk tlg upload pics tu..


tata!
a m l y n y x

No comments: